هزینه کاشت ابرو

هزینه کاشت ابرو در سال 1402 چقدر است؟

اگر به هر دلیلی به فکر کاشتن ابرو هستید یقینا به هزینه کاشت ابرو نیز اندیشیده‌اید اگر تا پایان این مقاله همراه ما باشید پاسخ سوالات خود در خصوص هزینه کاشت ابرو را خواهید یافت و نگرانی‌های شما در این مورد برطرف خواهد شد.

عمل کاشت ابرو در یک نگاه

عمل کاشت ابرو یکی از اعمال جراحی زیبایی پر متقاضی به ویژه در میان خانم‌ها‌ست که به طور روزافزون بر محبوبیت آن افزوده می‌شود. هدف نهایی از این عمل زیبایی ایجاد ابروهایی با تراکم مناسب و رشد طبیعی بوده که منجر به زیبایی نهایی در صورت فرد می‌گردد.

ابروهای فرد ممکن است به دلایل مختلفی همچون کندن بیش از حد، آلوپسی، زخم ناشی از آسیب دیدگی صورت یا سوختگی، یا حتی در اثر فرآیند پیری، از بین رفته یا نازک شود.

چگونگی کاشت ابرو

کاشت ابرو، فرآیندی شبیه به کاشت مو است که برای بازسازی ابروها به کار می‌رود. این فرآیند با برداشتن موهای اهدا کننده از پوست سر و کاشت آن به ابروها برای دستیابی به ابروهای کامل عمل می کند.

کاشت ابرو یک روش بسیار ظریف است و نیاز به قرارگیری کامل موها در برش های ریزی دارد که در جهت درست زاویه دارند و به منظور تقلید از رشد طبیعی قرار دارند. نیازی به برداشت پوست سر و بخیه نیست. روش مورد استفاده در کاشت ابرو میکرو‌جراحی است. بیماران بدون هیچ عارضه ای ابروهایی با رشد طبیعی خود را باز‌می‌یابند.

عوامل موثر بر هزینه کاشت ابرو

از مهمترین مواردی که بر قیمت کاشتن ابرو تاثیر دارند میشه به موارد زیر اشاره کرد:

عوامل موثر بر هزینه کاشت ابرو کدامند؟

روش انتخابی برای کاشت

برای کاشت ابرو روش های متنوعی وجود دارد. این روش ها شامل روش های قدیمی و دستی و روش های جدید هستند که در آن‌ها از دستگاه های پیشرفته استفاده می‌شود تا از عوارض کاشت کاسته شود ولی بالطبع استفاده از این دستگاه‌ها هزینه های کاشت افزایش می‌یابد.

مدل ابروی انتخابی

هر چه مدل کاشت ابروی انتخابی پهن‌تر و پرپشت‎تر و البته بلندتر باشد، هزینه‌های کاشت ابرو نیز افزایش خواهد یافت چرا که لازمه‌ی آن صرف زمان و انرژی زیاد برای استخراج ابرو از بانک مو و کاشت آن در محل ابرو خواهد بود.

تعداد گرافت‌های مورد نیاز

هر چه مدل ابروی انتخابی پهن‌تر و یا بلندتر باشد تعداد گرافت‌های مورد نیاز بیشتر شده و هزینه کاشت ابرو نیز بیشتر خواهد شد.

هزینه پزشک جراح

انتخاب پزشک ماهر و باتجربه یکی از مهمترین اقدامات قبل از اقدام به کاشت ابرو است چرا که در ایجاد نتیجه مطلوب پس از کاشت تاثیر مثبت و فراوانی دارد و همچنین عوارض ناشی از این فرآیند را به حداقل می‌رساند.

مکان کلینیک و مجهز بودن آن

با توجه به مکان قرارگیری و تجهیزات مورد استفاده در کلینیک قیمت‌های ارائه شده برای کاشت ابرو نیز متغیر خواهد بود.

خطرات کاشت ابرو ارزان قیمت

با توجه به محل قرارگیری ابرو‌ها در صورت و وجود عروق و اعصاب فراوان و حساس در این ناحیه در صورتی که کاشت ابرو توسط فرد متخصص و مجرب صورت گیرد با کمترین میزان از عوارض و بهترین نتیجه همراه خواهد بود این در حالی است که عده‌ای از افراد سودجو و غیرمتخصص اقدام به کاشت ابرو ارزان قیمت نموده و به دنبال آن عوارض بیشماری بر‌جای ‌می‌گذارند که این عوارض عبارتند از:

  1. خون ریزی بیش از حد
  2. آسیب عصبی
  3. تورم‌ گسترده
  4. کبودی‌ بیش از حد
  5. عفونت‌های متعدد
  6. باقی ماندن اسکار و جای زخم عمیق
  7. عدم دستیابی به نتیجه مورد نظر

میزان ماندگاری پیوند ابرو

کاشت ابرو یک روش دائمی برای دستیابی به ابروانی پر‌پشت و پر‌تراکم است و تاثیر آن مادام‌العمر خواهد بود.

چه افرادی کاندید کاشت ابرو‌های طبیعی هستند؟

چه افرادی کاندید کاشت ابرو‌های طبیعی هستند؟ | میزان ماندگاری کاشت ابرو چقدر است؟

  1. افرادی که طی اصلاح غیر‌اصولی ابروهایشان به طور دائم از‌‌بین‌رفته ‌است.
  2. افرادی که از بدو تولد ابروهای کم‌تراکمی دارند.
  3. افرادی که طی سوانحی مانند سوختگی یا شکستگی ابروهای خود را از دست داده‌اند.
  4. کسانی که به صورت ژنتیکی و یا ارثی دچار برخی بیماری‌ها مانند آلوپسی هستند که باعث ریزش ابروهایشان می‌شود.
  5. گروهی از افراد که جای زخم و بخیه روی ابرو خود دارند.
  6. افرادی که در اثر درمان‌هایی همچون شیمی‌درمانی و پرتو‌‌درمانی ابروهای خود را از دست داده‌اند.

مقایسه هزینه کاشت ابرو در تهران و شهرستان‌ها

با توجه به قرار‌گیری اکثر کلینیک های پیشرفته و مجهز و همچنین عمده پزشکان باتجربه در شهر تهران بدیهی است هزینه کاشت ابرو در تهران بیشتر از شهرستان‌ها خواهد بود اما همین موضوع باعث بهره‌گیری از روش‌های پیشرفته و کم عارضه‌ در کاشت ابرو می‌شود که بالطبع منجر به دستیابی نتیجه دلخواه خواهد شد.

مقایسه هزینه کاشت ابرو در ایران و کشورهای دیگر

با توجه به وجود کلینیک های مجهز و پیشرفته و همچنین حضور پزشکان مجرب و با توجه به قیمت ارز در کشور، ایران در زمره ارزانترین کشور‌ها به منظور انجام اعمال جراحی زیبایی از جمله کاشت ابرو طبیعی است.

به طور کلی پیوند ابرو معمولاً بین 3000 تا 6000 دلار هزینه دارد که با احتساب دلار به نرخ روز (42000 تومان) بین 126 الی 252 میلیون تومان خواهد بود و شامل دستمزد جراح، تجهیزات و هزینه خدمات می‌شود.

مرکز مناسب جهت کاشت ابرو و ویژگی‌های آن

کاشت ابرو عمل زیبایی حساس و تخصصی است که حتما باید توسط متخصصین مجرب در امر زیبایی انجام گیرد تا فرد از هرگونه عارضه‌ای به دور باشد و با امنیت خاطر اقدام به انجام این روش نماید. بهداشت محیطی که در آن عمل کاشت و پیوند ابرو انجام می‌شود نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. قبل و بعد از عمل کاشت ابرو سوالاتی ممکن است به وجود آید که پاسخ به آن‌ها باید توسط مشاورین کلینیک صورت می‌گیرد.

ویژگی‌های یک کلینیک خوب برای کاشت ابرو

محیط تمیز و بهداشتی

کاشت ابرو یک عمل جراحی تخصصی بوده که باید با رعایت نکات استریل انجام شود تا از بروز عارضه و عفونت در محل برداشت و کاشت ابرو جلوگیری شود.

تجهیزات پیشرفته و به‌روز

همانند سایر اعمال جراحی بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته در عمل جراحی کاشت ابرو منجر به کاهش عوارض و دستیابی به نتیجه دلخواه می‌شود البته این موضوع می‌تواند هزینه‌های ناشی از این فرآیند را افزایش دهد.

دارا‌بودن کارکنان متخصص و باتجربه

در ابتدای امر حضور پزشک متخصص و با تجربه به منظور کاشت ابرو حائز اهمیت است و درجه دوم سایر کارکنان قرار میگیرند تا در این امر همراه پزشک باشند و او را یاری کنند.

روش‌های کاشت نوین

بهره‌گیری از روش‌های نوین در کاشت ابرو منجر به دستیابی به ابروان دلخواه با کمترین عوارض همراه می‌شود.

نتیجه‌گیری

عمل جراحی کاشت ابرو یکی از اعمال جراحی زیبایی بوده که به صورت روزافزون بر تعداد متقاضیان انجام آن افزوده می شود. هزینه این عمل جراحی بر اساس مواردی همچون روش انتخابی، مدل انتخابی، تعداد گرافت‌های مورد نیاز، پزشک جراح و کلینیک انتخابی تعیین خواهد شد.

هزینه عمل جراحی کاشت ابرو در سال 1402 در ایران با توجه به موارد ذکر شده به طور تخمینی در حدود 10 تا 15 میلیون تومان خواهد بود.

نکته قابل توجه در این زمینه مراجعه به افراد متخصص و با تجربه در زمینه کاشت ابرو است که تضمین کننده نتایج مورد نظر و کاهش عوارض تا حد بسیار بالایی خواهد بود.

منبع: healthline

Picture of بزرگترین مرجع کاشت مو ایران

بزرگترین مرجع کاشت مو ایران

مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *