قیمت کاشت ابروی طبیعی

قیمت کاشت ابروی طبیعی چقدر است؟

هزینه کاشت ابرو طبیعی، اولین سوالی هست که برای افرادی که قصد کاشت ابرو دارند، پیش میاد! این قیمت بطور میانگین در ایران چیزی حدود 6 تا 8 میلیون و در جهان مابین 3000 تا 6000 دلار می‌باشد که البته این مبلغ می‌تواند تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار گرفته و تغییر کند.

البته دقت کنین که این قیمت ها ثابت نیستند و حتی میتوانند کلینیک به کلینیک و نسبت به هرشخص بیشتر یا کمتر از این مقدار باشند که در این مقاله آموزشی از مرجع کاشت مو ایران به آن خواهیم پرداخت:

عوامل موثر بر هزینه کاشت ابرو طبیعی

برخی از مواردی که بر قیمت کاشت ابرو تاثیر می‌گذارند عبارتند از:

تکنیک مورد استفاده برای کاشت

به طور کلی دو روش عمده به منظور کاشت مو، مورد استفاده قرار می‌گیرد:

  • استخراج واحد فولیکولی (FUE)
  • کاشت واحد فولیکولی (FUT)

هر دو تکنیک شامل برداشت مو از ناحیه اهدا‌کننده و انتقال آن‌ها به ناحیه ابرو به منظور ایجاد ابروهای دائمی با تراکم مناسب می‌باشد.
کاشت واحد فولیکولی می‌تواند یک اسکار در ناحیه برداشت باقی بگذارد بنابراین در افراد با موهای کوتاه توصیه نمی‌شود. همچنین دوره بهبودی این روش طولانی بوده و عوارض بیشتری نیز به دنبال دارد.

استخراج واحد فولیکولی اسکار بزرگی برجای نمی‌گذارد اما مدت کاشت طولانی است و ممکن است نتیجه دلخواه را ایجاد نکند.

از نقطه‌نظر هزینه ای تفاوت چندانی بین این دو روش وجود ندارد اگرچه FUE می‌تواند اندکی گرانتر تمام شود.

به طور کلی هزینه‌های کاشت مو تحت تاثیر تعداد فولیکول مورد نیاز تعیین می‌شود. هرچه تعداد فولیکول مورد نیاز بیشتر باشد، به طبع هزینه کاشت نیز بیشتر خواهد شد.

فرد ارائه دهنده یا جراح

هرچه تخصص و تجربه جراح در زمینه کاشت موی ابرو بیشتر باشد، هزینه کاشت نیز افزایش می‌یابد چراکه دستیابی به نتیجه مورد نظر قطعی تر خواهد بود.

متخصص بیهوشی

به طور معمول جراحی کاشت ابرو با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود اما در صورت نیاز به بیهوشی عمومی هزینه‌های مربوط به بیهوشی نیز به هزینه‌های کلی افزوده خواهد شد.

بهبودی

ریکاوری از کاشت موی ابرو با توجه به روش استفاده شده متفاوت بوده و در این زمان ممکن است به داروها و جلسات پیگیری نیاز باشد که بر هزینه کلی جراحی افزوده می‌شود.

هزینه کاشت ابرو در کشورهای مختلف

قیمت کاشت ابرو در در جهان چقدر است؟
هزینه میانگین کاشت ابرو در دنیا چیزی بین 3 تا 6 هزار دلار میباشد که ایران به نسبت این کشورها جز ارزان‌ترین ها حساب میشود

قیمت کاشت ابرو در مناطق مختلف جهان به شرح زیر است:

  • ایالات متحده آمریکا 4000 تا 8000 دلار
  • کانادا 3000 تا 6000 دلار
  • مکزیک 1500 تا 4000 دلار
  • کلمبیا 1200 تا 3500 دلار
  • انگلستان 3500 تا 7500 دلار
  • استرالیا 3500 تا 6000 دلار
  • ژاپن 3000 تا 6000 دلار
  • امارات متحده عربی 2000 تا 5000 دلار
  • ترکیه 1000 تا 1500 دلار

هزینه کاشت ابرو طبیعی در ایران

هزینه مناسب کاشت ابرو در ایران در سال 1402 با توجه به مواردی همچون تعداد گرافت مورد نیاز، جراح، کلینیک و … مبلغی بین 6 تا 8 میلیون تومان می‌باشد.

آیا هزینه کاشت ابرو مشمول بیمه می‌شود؟

آیا بیمه هزینه کاشت ابرو رو تقبل میکنه؟
پروسیجرهای زیبایی مانند رینوپلاستی، ایمپلنت و کاشت ابرو مشمول بیمه نمیشوند و باید آزاد پرداخت شوند

از آنجاکه کاشت ابروی طبیعی جز اعمال جراحی زیبایی محسوب می‌شود لذا بیمه‌ها هزینه مربوط به آن‌را پرداخت نخواهند کرد اما به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه باید با مسئول بیمه مشاوره انجام داد.

هزینه کاشت مژه طبیعی

کاشت مژه نوعی ساده از اعمال جراحی زیبایی بوده که طی آن موها از ناحیه اهدا کننده به ناحیه مژه منتقل می‌شوند. در صورتی که این روش توسط جراح متخصص صورت پذیرد نسبت به اکستنشن مژه نتایج دائمی‌تری خواهد داشت.

عوامل موثر بر هزینه کاشت مژه طبیعی

تعدادی از عوامل موثر بر کاشت موی مژه به شرح زیر می‌باشد:

  • روش انتخابی برای کاشت: برای کاشت مژه روش های متنوعی وجود دارد. این روش ها شامل روش های قدیمی و دستی و روش های جدید هستند که در آن‌ها از دستگاه های پیشرفته استفاده می‌شود تا از عوارض کاشت کاسته شود ولی بالطبع استفاده از این دستگاه‌ها هزینه های کاشت افزایش می‌یابد.
  • مدل مژه انتخابی: هر چه مدل مژه انتخابی پرپشت‎تر و بلندتر باشد، هزینه‌های کاشت مژه نیز افزایش خواهد یافت چرا که لازمه‌ی آن صرف زمان و انرژی زیاد برای استخراج گرافت از بانک مو و کاشت آن در محل خواهد بود.
  • هزینه پزشک جراح: انتخاب پزشک ماهر و باتجربه یکی از مهمترین اقدامات قبل از اقدام به کاشت مژه است چرا که در ایجاد نتیجه مطلوب پس از کاشت تاثیر مثبت و فراوانی دارد و همچنین عوارض ناشی از این فرآیند را به حداقل می‌رساند.
  • مکان کلینیک و مجهز بودن آن: با توجه به مکان قرارگیری و تجهیزات مورد استفاده در کلینیک قیمت‌های ارائه شده برای کاشت مژه طبیعی نیز متغیر خواهد بود.

مزایا و معایب کاشت مژه طبیعی

همانند بسیاری از روش‌های مورد استفاده به منظور زیبایی، کاشت مژه طبیعی نیز از مزایا و معایبی برخوردار است که برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

مزایا و معایب کاشت مژه طبیعی چیست؟

نتایج دائمی و طولانی مدت: از‌ آنجا که در کاشت مژه طبیعی از تکنیک‌هایی شبیه به کاشت مو استفاده می‌شود، نتایج حاصله دائمی خواهد بود.

عوارض جراحی: همانند هر پروسه پزشکی، جراحی کاشت مژه طبیعی نیز با خطراتی همراه است که عبارتند از: درد؛ خونریزی؛ عفونت؛ آسیب به قرنیه

هزینه کاشت مژه طبیعی در کشورهای مختلف

کلینیک‌های زیبایی در سراسر جهان اقدام به کاشت مژه طبیعی می‌نمایند که قیمت ها به شرح زیر است:

  • ایالات متحده آمریکا 3500 تا 10000 دلار
  • اسپانیا 5500 یورو
  • هلند 5830 یورو
  • فرانسه 6570 یورو
  • انگلستان 5300 پوند
  • آلمان 4600 یورو

هزینه کاشت مژه طبیعی در ایران

هزینه کاشت مژه طبیعی با توجه به عواملی همچون تعداد گرافت‌های مورد نیاز، مدل مژه انتخابی، تجربه جراح در کاشت، کلینیک و … در سال 1402 به صورت تقریبی در حدود 4 تا 6 میلیون تومان خواهد بود.

سخن پایانی

در این آموزش از مرجع کاشت مو ایران سعی شد تا جواب جامع و واضحی برای سوالات “قیمت کاشت ابرو طبیعی” و “قیمت کاشت مژه” داده شود و همچنین اطلاعاتی راجع به مزایا و معایب این روش ها و عوامل تاثیر گذار بر قیمت داده شد.

اطلاعات بیشتر در: https://saeeclinic.com/en/how-much-does-an-eyebrow-implant-cost/

Picture of بزرگترین مرجع کاشت مو ایران

بزرگترین مرجع کاشت مو ایران

مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *